Potřebujete poradit s hardwarem nebo softwarem? Je nutná oprava? Kontaktujte nás.

  • Příprava a uvádění do provozu nové i starší počítačové techniky ( počítače, tiskárny, herní konzole a další) vč. instalace software pro individuální zákazníky – student, rodina, samostatně pracující, živnostník. Zaškolení obsluhy, individuální přístup ke každému zákazníkovi.
  • Implementace (instalace, uvedení do chodu) HW a SW produktů pro firemní zákazníky
  • Servis a opravy počítačové techniky ( počítače, monitory klasické, LCD, pokladní systémy, velkoformátové tiskárny a další periferie)
  • Servis a opravy elektroniky, průmyslových počítačů, průmyslové automatizace
  • Smluvní pravidelná údržba počítačové techniky pro zvýšení životnosti a trvalé provozuschopnosti pro firemní zákazníky až po kompletní péči o firemní IT technologie formou outsourcingu
  • Projektování, dodávka a realizace, administrace, monitorování a servis datových sítí LAN, WAN, ISDN, wi-fi.
  • Audit firemní IT infrastruktury, revize elektrických zařízení, posouzení technického stavu, zajištění ekologické likvidace.
  • Poradenská činnost pro zákazníky
  • Přímý prodej spotřebního materiálu a náhradních dílů za výhodné ceny, krátké dodací termíny.
  • Pokrytí celé České republiky.

HSI com s. r. o. je specialista na tiskárny, provádí servis, opravy a repase velkoformátových tiskáren HP DesignJet.

kovarik

Ing. Petr Kovářík

Oddělení servisu ICT
vimr

Michal Vimr

Oddělení servisu ICT

Záruční servis

Servis hardwaru

Záruční servis hardwaru respektuje standardně záruční podmínky konkrétního typu zařízení. Možnost nadstandardního servisu, popřípadě prodloužení záruky, je řešena individuálně uzavřením zvláštní servisní smlouvy nebo zakoupení příslušného servisního balíčku konkrétního výrobce.

Servis softwaru

Záruky u software jsou rozlišovány dle dodavatelských podmínek. Možnost nadstandardního servisu při uzavření smlouvy.

Pozáruční servis

Servis hardwaru

Plný servis dle servisní smlouvy. Servis do 24 hodin na vybraná zařízení. Servis na telefonickou nebo faxovou objednávku.

Servis softwaru

Vrcholový servis všech SW produktů dle servisní smlouvy. Servis vybraných produktů do 24 hodin. Servis na telefonickou nebo faxovou objednávku.

Dálková podpora zákazníků

Rozšíření počítačových sítí je nedílná součást dnešní informační technologie. Jako tradiční dodavatel v oblasti řešení a integrace má HSI com s.r.o. Plzeň v této oblasti dlouholeté zkušenosti. Proto nenabízíme jenom produkty a spojení, ale staráme se i o to, aby bylo na každém pracovišti realizováno připojení na společný systém s podporou lokálních aplikací. Prostřednictvím dálkového připojení zajistíme monitoring sítě, nastavování parametrů sítě, přístupových práv, dálkovou instalaci SW.

Hot-line

Telefonické nebo e-mailové převzetí problému po celých 24 hodin (včetně volných dnů a svátků). K dispozici je rovněž možnost zadání problému resp. požadavku prostřednictvím našich web stránek.

Help-servis

Telefonická podpora při diagnóze poruch během obvyklé pracovní doby servisu. K dispozici je vyškolený servisní personál. Veškeré poradenské a servisní služby HSI com, s.r.o., Plzeň jsou k dispozici telefonicky nebo pomocí internetu, což šetří Váš drahocenný čas.

Tele-servis

Služby TELE-SERVICE představují pro zákazníka rozšířený a vysoce kvalitní servis. Reakce na hlášení problému následuje během normální pracovní doby zpravidla do 30 minut. Kvalifikovaná podpora na dálku umožňuje předběžné diagnostikování vzniklé situace. V případě potřeby má pak naše analytické oddělení přímý přístup k Vašemu problému. Rovněž chyby v obsluze a v softwaru lze bezprostředně analyzovat a odstraňovat, resp. lze je odlišit od skutečných chyb hardwaru. Odborník HSI com, s.r.o., Plzeň Vám tak může elektivněji pomáhat.

Poptejte nás



    cs_CZCzech