Přihlášení
Moderní CAD systémy jsou programy, které obsahují řadu nástrojů a postupů, jejichž používání vyžaduje hluboké znalosti a zkušenosti jak z konstrukční praxe, tak znalost vlastních funkcí programu.

I zkušený konstruktér občas potřebuje využít neobvyklý postup nebo řešení, které se vymyká běžné praxi. Často je třeba aplikovat znalosti z jiných oborů strojírenské praxe, čerpat zkušenosti od jiných uživatelů nebo se seznámit s již použitým řešením.
To vše (a ještě mnohem víc) nabízí uzavření smlouvy o softwarové údržbě, tzv. maintenance smlouva.
 
  1. Podpora – zákazník s uzavřeným maintenance kontraktem má k dispozici přednostní telefonickou a e-mailovou podporu zdarma. HSI com navíc poskytuje službu pro řešení problémů na místě u zákazníka, pokud se jedná o dotaz, který není možné předchozími způsoby reprodukovat.

    Dále má zákazník k dispozici volný přístup do Global Technical Acces Centre – www stránky technické podpory Siemens PLM Software se službami, jako je např.: conferencing (diskuze uživatelů Solid Edge o řešení technických problémů, diskuze programování aplikací pro SE atd), Upload a download příkladů a informací, UGSolutions Search (vyhledávací služba na řešení technických problémů), certification (ověřování certifikovaných verzí ovladačů a HW zařízení) atd.

    Technický support dodavatele je možný aplikovat na aktuální verze software – pokud se objeví problém nebo funkce, který je řešen v aktuální verzi, nelze jej požadovat k doplnění na verzích starších.

    Do vývoje nových verzí se také poměrně výrazně promítají náměty a požadavky uživatelů. 

  2. Získávání nových verzí – Solid Edge je průběžně inovován a jeho vývoj reaguje na podněty a požadavky uživatelů.

    Přibližně 2x ročně je uvolňována nová verze produktu. Veškeré nové verze získává zákazník automaticky a jsou mu zasílány ihned po jejich uvolnění k distribuci v příslušné lokalitě. Součástí dodávky nové verze je také instalace software a jednodenní rozdílové školení.

    Nové verze přináší vždy řadu nových funkcí, v poslední verzi to bylo například vylepšení prostředí a zjednodušení v modulu tvoření plechových součástí a mnoho dalších.

  3. Plánování nákladů – zákazník zná předem definovanou částku, kterou bude stát údržba a obnova SW vybavení v konstrukci. Náklady na softwarovou údržbu se potom čerpají z provozních prostředků a ne z investic, jako je tomu u nákupu klasických upgrade programu.

    Po účetním odepsání SW vybavení má zákazník k dispozici nejnovější verzi systému.
    Navíc je možné poplatky rozložit do pravidelných (např. čtvrtletních) splátek a lépe tak pracovat s cash flow.

  4. Speciální bonus HSI com – zákazníci s platnou maintenance smlouvou získávají slevy při nákupu dalších licencí, hardware nebo školení a dalších služeb HSI com.
O výhodách smlouvy o softwarové údržbě se přesvědčila většina stávajících uživatelů, neboť při nákupu Solid Edge - maintenance uzavírá a pravidelně každý rok obnovuje tuto smlouvu více jak 80 % všech našich zákazníků, neboť pochopili, že nákup nového programu, třeba i po přerušení maintenance, je poté dost drahá záležitost a není zde návaznost. Během doby dochází k vylepšení programu a to je předmětem update, kterých je od staré verze k nové – následující – dost, neboť vývojové středisko Siemens PLM Software pružně reaguje na podněty svých zákazníků a uživatelů programu Solid Edge.
 
Copyright © 2018 HSIcom. Všechna práva vyhrazena.
Joomla! je svobodný software vydaný pod licencí GNU General Public License.